وي تأکيد کرد: با اين موضوع که هدف بانکها حفظ مشتريان و سرمايههاي موجود آنها است، تمامي بانکها موافقند.
اين نماينده با اشاره به اينکه سوابق اهدا جوايز صنايعدستي توسط بانک ملت موجود است، اظهار داشت: به دليل فراهم نبودن بستر لازم جهت اهدا جوايز در گذشته، مشکلاتي را با مشتريان داشتهايم.
عباديان ادامه داد: در 30 استان کشور با کمبود فروشگاه هنرهاي سنتي و صنايعدستي براي مراجعه مشتريان روبرو هستيم.
وي اضافه کرد: در 15 استان تنها در مرکز استان فروشگاه صنايعدستي داريم بنابراين برندگان جوايز در شهرستانهاي کوچک براي مراجعه به منظور دريافت هدايا بايد مسافت طولاني را طي کنند.
نماينده روابط عمومي بانک ملت افزود: اين مشکل زمينه ساز نگه داري اصل جوايز هنرمندان براي مدت زمان طولاني در انبار بانکها ميشود که چندان خوشايند نيست.
عباديان با تأکيد بر اينکه شوراي نظارت بانکها تأکيد بسياري بر تحويل زود هنگام جوايز دارد، گفت: دوري مسير براي مشتريان اين مشکل را تشديد کرده که بايد برنامه ريزي مناسبي براي حل آن انجام شود.
اين مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: افزايش فروشگاههاي صنايعدستي به ويژه در سطح استانها و شهرستانهاي مختلف گره گشاي اين مشکل بزرگ خواهد بود.
111/
انتهای پیام/